ייצור לוחות חשמל

TOP ELECTRIC מומחים בייצור לוחות חשמל ולוחות בקרה ופיקוד לתעשייה, למבנים ציבוריים ולפרויקטים גדולים. במפעלנו צוותי הנדסה ופיתוח, צוותי חיווט והתקנות ואנשי בקרת איכות המבצעים תכנון של לוחות החשמל ובדיקות מקיפות ומוקפדות של הלוחות עצמם. לאחר הייצור אנו מספקים את הלוחות לאתרי הלקוחות ושם מבצעים את ההתקנה. כל התהליך עומד בדרישות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר הנדרשים. אנו מחזיקים בתקן הישראלי ISO 9001:2015.

ייצור לוחות חשמל

במפעלנו צוותי הנדסה ופיתוח, צוותי חיווט והתקנות ואנשי בקרת איכות המבצעים תכנון של לוחות החשמל ובדיקות מקיפות ומוקפדות של הלוחות עצמם.

אספקה והתקנה

לאחר הייצור אנו מספקים את הלוחות לאתרי הלקוחות ושם מבצעים את ההתקנה. אנשי שטח שלנו בעלי ניסיון רב שנים ועשו מאות התקנות באתרים תעשייתיים, מגדלים ופרוקטים גדולים אחרים. 

לפרטים נוספים השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם.

לוחות פיקוד ובקרה

לוחות הפיקוד ובקרה שלנו מתוכננים בצורה חכמה לריכוז, ניהול וניטור של מערכות ותהליכים שונים, ומספקים לכם פתרון מקיף לבקרה ואופטימיזציה יעילה. לוחות הפיקוד והבקרה שלנו מציעים ממשקים אינטואיטיביים ופונקציונליות מתקדמות כדי לייעל את הפעולות ולהקל על הלקוח.

הוספת מפסקים

אנו מציעים שירות הוספת מפסקים ללוחות חשמל ומערכות קיימות. הוספת מפסקים מסייעת להגדלת השליטה באספקת החשמל לאזורים חדשים או קיימים. הצוות המנוסה שלנו מגיע לשטח לביצוע בדיקות והבנת הצרכים שלכם באופן מלא.